What a Duketastrophy

Random Bored
-
Toot Comic
-
Aim For The Harem End - My Anime Reviews
-
Dirt Magurk - Erotic and XXX Drawings

Like magic, Rebb became a barista. 
willlaren:

"Leaf Pile Mermaid"

willlaren:

"Leaf Pile Mermaid"

Drew a tiny Sara that doesn’t look very tiny when photographed
This is aria, my super hero pregnant lady.  I will never hold lands, take a wife or father children so gimme this at least.
I draw this with my own hands / pens
kingdiamondsauce:

Today marks the second year since I got this little piece of tumblr of mine goin’, yo. Yep, two years, and I haven’t even broken 100 posts :P (and some of those aren’t even MY posts, just reposts and the like, hooraaaaaaay) I didn’t do anything last year because… I forgot. Yeah.
To mark the occasion of me not forgetting it this year, I drew another picture of this blaster lady monster. Not entirely sure about the color choices, and I certainly wasn’t able to achieve the background I was going for (guessing GIMP doesn’t have an alternate to Photoshop’s Artistic Cutout, or whatever it’s called. It’s been so long since I used PS, aaaagh) but I wanna say it still turned out fairly well. Hopefully it isn’t TOO painful to look at :P
But yeah, happy second, tumblies… other archives… still haven’t settled on a pet / nickname for this place. My next update shouldn’t be too many weeks off, and will hopefully have me being content instead of kicking myself over a lack of competence. Because I know how SO many of you are just falling apart, agonizing over the wait for my next post here :P
(I should probably have a ‘:P’ counter, yo)

Good work, dawg.  Post more stuff.

kingdiamondsauce:

Today marks the second year since I got this little piece of tumblr of mine goin’, yo. Yep, two years, and I haven’t even broken 100 posts :P (and some of those aren’t even MY posts, just reposts and the like, hooraaaaaaay) I didn’t do anything last year because… I forgot. Yeah.

To mark the occasion of me not forgetting it this year, I drew another picture of this blaster lady monster. Not entirely sure about the color choices, and I certainly wasn’t able to achieve the background I was going for (guessing GIMP doesn’t have an alternate to Photoshop’s Artistic Cutout, or whatever it’s called. It’s been so long since I used PS, aaaagh) but I wanna say it still turned out fairly well. Hopefully it isn’t TOO painful to look at :P

But yeah, happy second, tumblies… other archives… still haven’t settled on a pet / nickname for this place. My next update shouldn’t be too many weeks off, and will hopefully have me being content instead of kicking myself over a lack of competence. Because I know how SO many of you are just falling apart, agonizing over the wait for my next post here :P

(I should probably have a ‘:P’ counter, yo)

Good work, dawg. Post more stuff.

New Patrick stuff update schedules

Hello, several tumblzone followers. I have an update schedule I’ve been cooking up and now I’ma tell it to you. It’s a full course of things my twitter follows are gonna ignore in between my posts about my bowels.

Random Bored will be updating fresh 5 days a week, with an undisclosed amount of older strips being posted on weekend while supplies last.

Toot Comic will be updating twice a week to start, Wednesday and Fridays beginning April 16th.

Aim for the Harem End will begin updating weekly, on Monday, starting April 14.

Dirt Magurk will be updated weekly, friday or saturday night, starting this weekend~.

I hope you enjoy. If you don’t enjoy, this change will probably be insufferable, and I apologize.

Office lady poof
Dnd character I drew
Sketchbook girl